15. 11. 10

Zakaj

Gucci čevlji stanejo 430 funtov
se Nebojša ne javi
je Mateja Svet končala smučarsko kariero pre-zgodaj
vsi ne razmišljajo kot moja stara mama 
spet kadim
me Peter Mankoč ne privlači
mi je Maša v desetih mesecih poslala le en mejl
sva z Lucijo za dve leti zgubila stik
se je Vesni odprlo na strani 126
mi je šofer rekel: “a si ti u ventilator srou”?
sem spoznal Chantal
imam vedno dobre odnose s šeficami
je Josipa Lisac prepičana, da se še enkrat srečava
smo sfalili pot v Bormio
so mi šestkrat vdrli v avto, odnesli tri avtoradie, luči, izrezali zračno blazino
sem bil trikrat v Beogradu
me nogomet ne zanima oziroma mnogi živijo zanj
še nimam resne veze
mi je všeč vse v zvezi s Paul Smith
ne prenesem ljudi z masko
rad fotkam
je toliko ljudi nesrečnih v zakonu, odnosu s partnerjem
nisem voditelj vremena
mi je Varja podarila knjigo
večkrat ne grem plesat
se obremenjujem drugim ugajat
mi je všeč Jean Baptiste Grange
se nekateri tako zelo parfumirajo
vse ob svojem času
nisem dobil nove službe
smo si ljudje tako zelo različni


Veliko je vprašanj ... še več odgovorov, razlag.
Nekaterih ne dobim takoj; lahko čez mesec, dva, leto ...
Vmesni čas za razmišljanje  - je trošenje energije v prazno.


Kot je rekel Tomaž Humar:
ne sprašujte se zakaj, sledite si in dano vam bo.















V kolikor se že sprašujem, odgovorov ne dobim za šankom,
prej v naravi.  



















2 komentarja:

  1. vaLci, tud za sankom se najde kak odgovor ;-)
    zakaj tije pa sofer to rekel? sm se tkoooo narezala :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. bi ga mogu vprašat :)
    moje pege so marsikermu šle v nos, jest pa v jok ...
    ampak, that's history, my dear.

    OdgovoriIzbriši