4. 11. 10

Izbrisan - na dan 4.11.2010 ob 13.40h

val, zbrisal sem te iz liste prijateljev, ker objavljas bloge o katerih pises o gayevstvu...

zal imam ogromno druzine in prijateljev ki ne vejo za mene in so homofobi..

upam da me bos razumel..lp  Jason




In sem se zamislu.


Jasona sem pred kratkim spoznal v gejevskem klubu Tiffany na Metelkovi.
Pri njegovih letih sem hodil v Domino na Jesenice (lokal na Jesenicah) in bil prvič v Trohi (kafič na Bledu), kaj šele, da bi si upal na Metelkovo ...
Je res da sva spala skupaj, a nisem mu segel med noge, ker je v meni tlela želja 
po čem več, ne le ponovnem videnju tega simpatikusa. 
Ostaja lep spomin na ples, poljube, dotike, pogovor.


Ob zavedanju, da sveta ne morem spremeniti, ponovno globoko diham.
In ga sprejemam takšnega, kot je.
V tem trenutku spet težje, a ti trenutki bodo minili.


Ne glede na sprejemanje sveta in okolice pa ne vem, če mi bo kdaj jasno, 
zakaj ljudje ne štekajo, da je istospolna usmerjenost - ljubezen 
delo matere narave in tu ne gre za psihično ali ne vem kakšno bolezen. 
Da ne gre za odločitev ob rojstvu: 
Dober dan .. dobrodošel na planetu Zemlja;
dejmo zdej zacahnat: VaLči, boš imel rad punčke, fantke? Kužije?
Da nima tu vzgoja staršev nobene povezave.
Polna luna ob rojstvu tudi ne.


Hočeš bit modern, je vprašala mamičina prijateljica. Jaooo.


Homofobi.
Kdo so homofobi?
Kdo je alergičen na geje?
Se homofob rodi?
Zakaj je nekdo homofob?
Ga mogoče žulji v hlačah, ko pogleda osebo istega spola in ga skrbi, da bo žulje dejansko dobil?
Si ne upa izrazit iskrenih, potlačenih čustev, ljubezni? ("pri nas" ne gre zgolj za željo po dotiku tistega v hlačah, kot si mnogi predstavljajo).
Si ne upa bivati, kot enostavno čuti, ker bo žena jezna ali mamica žalostna, razočarana??
Kaj si bo mislu sosedou Jack? 
... in se zvečer raje vleže k ženi, se obrne stran in zaspi.
(žena pa prjatlci: ti, a veš, da moj Džoni, ej ne vem, kako bi ti povedala, sploh noče več seksat ... že pol leta nisva. No, že dve leti ... )




Na kaj sem jaz ...fobičen?
Naj bom skinofobičen na skinhede, na nogometne navijače, na ljubitelje kleklanja?
Nekomu se paše brit, nekdo zbira nalepke od Esmeralde, tretji je ljubitelj belega vina ... 
Naj grem po Čopovi in: mrš, strejtar. (e, bom enkrat probou)
Kolk bi blo bl fletn, če bi se malo bolj zase brigal, sploh pa, s kom spimo - res ni pomembn.


Ta Jason in še mnogo drugih ob nedeljah obeduje s straši, ki so homofobi.
Goveja juhca, mal krompirčka in ... Jason, a maš kakšno punco?, vpraša oče.
In Jason, da očeta in njegovo muškost ne zadane kap oziroma se mu govedina ne zatakne v sapniku: Ma dej oči no, sej ti pravm, da nobene pametne ne srečam.


In potem pridem v London, kjer so se mi ob pripovedovanju moje zgodbe smejali.
Od kje si že rekel, da si? From Slovenia.


Kakorkoli; iz Slovenije, Zimbabveja, Podhoma, ... ribiči, politiki, cvetličarji, mejk-ap umetniki, mehaniki ...
goveja juhca je povsem brez okusa, če je ne poješ svobodnega duha.
Da je nesvoboden zaradi staršev, prijateljev, sodelavcev: škoda časa, in govedine.


Hm. Zanimivo bi se bilo roditi v renesansi. Takrat homofobov ni bilo.  
A ne bi imel kolesa za okol jezera in stare mame,
ki mi je spet ocvrla tko dobr jajc z ocvirki, da se mi še sedaj smeji.

Dragi Jason, seveda te razumem.
Če boš kdaj rabu, da te pred fotrom branim, ti kr poklič.
In, vprašaj mamo, zakaj se ji ponoči obrne stran.
Good luck!










1 komentar:

  1. Homofobija je naša SENCA, del nas samih, ki ni integriran, ampak odtujen. Dele sebe, ki niso sprejemljivi za okolico, potlačimo in potem projeciramo navzven, v druge. Nato to obsojamo, napadamo, se zgražamo in proti temu borimo.

    Razlagati homofobu, da je prikrit gej, pa ni najbolj pametno, kajti obstaja velika verjetnost burne reakcije, senca je namreč prav tisto, za kar bomo najbolj goreče in vztrajno trdili, da TO PA ŽE NISEM JAZ! :)

    Homofob, pa tudi vsakršen drug "fob", je poln bolečine zaradi nerazumevanja in nesprejemanja predvsem samega sebe. Obremenjen je s sramom in krivdo, popolnoma odvisen od dobrega mnenja okolice (predvsem svojega plemena) in si zato ne more privoščiti svobode biti to, kar je. Cena je namreč prevelika.

    OdgovoriIzbriši