6. 12. 10

Dan ljubezni


Včerajšni dan se lepše ni mogel začeti - z ljubeznijo;
v prvih minutah nedelje je Manca ob spremljavi pianista Saša (odlična sta!)
zapela Dan ljubezni.




S Petro in Oliverjem smo v Kranjski Gori preživeli lep večer 



in prešerne volje sem se odpravil k spancu.


Po nekaj dneh snegovanja se je bilo lepo zbuditi v sončno jutro.





K Lojzu sem se odpravil na kafe.


Joj Irena, ap nehala pečt tko dobre piškote, prosm :)



Po odličnem kosilu (mami res dobr kuha)



                                    sem kolebal, koga naj pokličem, da bi šel z mano na kavo.
Ugasnil sem telefon in se odpeljal lovit sončne žarke, solo.







Pretirane gužve okoli jezera ni bilo.





Srečal sem nekaj fensi špensi 


in simpatičnih sprehajalk.



Štiri ure za prvo - druga kava + čvek s Hano in njenim dragim;


beseda je nanesla tudi na ljubezen ... 
in ko zagledam taledva (spodaj na fotki), se mi je en malček stožilo po družbi. 
Ne prijateljski.


Parkiral sem pred Vilo Ajda ... in Vlado me počasti z enim ta kratkim.


Ima še kdo tako lepo-simpatično-domačeprijetno urejeno gostišče??
Kdor me vpraša, kje na Bledu se dobro je, je odgovor
www.vila-ajda.si


S prijateljico Mileno ob čaju en mal poklepetava,
družbo nama dela lepotec na steni.


Preden zavijem na čaj k Mojci - pomaham stricu + angelčku


in ob dojenčiju Svit-u


se v meni (ponovno) zabliska, da 
čez nekaj let gucibuci pestvam 
svojega "balončka".

Vse ob pravem času.































Ni komentarjev:

Objavite komentar