26. 1. 11

Nedeljski

Sem prejle odpru Nedelca:

Prosite in dano vam bo.
Iščite in boste našli.
Trkajte in se vam bo odprlo.

Vsak, kdor prosi - prejme;
in kdor išče, najde;
in kdor trka, se mu bo odprlo.
             
    Biblija, Matej 7,7-8

Se strinjam.
Matej je sicer pozabu napisat kaj o vztrajnosti in potrpežljivosti.
Ter, da se zatakne pri iskanju ljubezni. Te najti se ne da.
(se zgodi, pravijo)

Moja nova ugotovitev:
spoštujem rek "vsak tele ima svoj vesele".
Včasih se ob kakšnih komentarjih na FB še vedno zaškilim,
a ne rečem več: ma lej tega, ta ni normaln, kaj piše ...
ampak: vsak ... po svoje.
In neham škilit.

Zdej grem pa gledat film Jej, moli, ljubi.

Jedu sem že, molil bom pred spanjem, ljubim se vsak dan.

1 komentar:

  1. vaLci.. drug tedn, ce bos kej v ljubljani se javi kaj, da greva na kavico... mi je vsec tale tvoja:

    Jedu sem že, molil bom pred spanjem, ljubim se vsak dan.

    imej lep vikend :-)

    te spremljam :-)

    i***

    OdgovoriIzbriši